понеделник, 21 март 2011 г.

УТРО...ДЕН:)))

Казват, че денят се познава от сутринта...е, моята сутрин е ден - събудих се в 12:30ч. (по-точно събудиха)!
Подсъзнателно знаех, че е 21 Март - ПЪРВА ПРОЛЕТ!
Веднага се настроих за прекрасен ден и още по-прекрасна седмица.
Реших да степенувам нещата - да съм подредена, но по своему хаотична...
Пуснах си вода за чайче, започнах да пиша задачките си за седмицата...и се обадих на любимите си хора:)
От зодията ли ми??? (Близнаци) - почти всяка сутрин съм с телефон в ръка.:):):)
Не крия, че обичам да приказвам, но най-обичам хората да ме слушат, а не просто чуват...

Така започна моята седмица - Зная, че ще е доста "заета" и затова ми трябва подредба...
Както и да е - започвам с важните е-майли! (да пиша е-майли, да ви споделя - не харесвам)

На всички вас желая спокойна седмица, успешен понеделник и забавни събота и неделя...

Прегръщам ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар