четвъртък, 10 май 2012 г.

ОЩЕ ЕДНА...


Здравейте, отдавна не съм писала...тук...даже понякога забравям, че съм направила блог...
Много неща се случиха от както ме "нямаше"- Парад на донорството, Концерт на любимата ми Белослава и нов татос - пеперуда, разбира се!:)
е, имах и други интересни срещи, изживявание и събития, но тези са 3 от най-любимите ми...
Както аз обичам да казвам:  3 за Щастие.

В момента слушам Белослава с новият й албум - Когато има защо...
Страхотен е! Ако харесвате нейната музика - няма да е зле да си го купите.
Вярвам, че ще направи лятото ви още по-хубаво!

Татосът ми още се "намества" - напрвих си го в SMOKOV TATTOO
< http://www.smokov.com/ >
Благодаря от сърце на Стилян! Много си харесвам пеперудата, eй...

За Парада на донорството - Много бе хубаво, но се чудя кога ли ще се "събудим"?!?
Толкова много говорим, толкова много защитаваме позицията си в интернет пространството - но за жалост всичко това е на ДУМИ!
Никакви действия, никакви стъпки за промяна...Мъчно ми е!
Зная, че нещата се променят, зная, че става бавно, зная, че от нас зависи - ами тогава?!?!?
Стига сме "спали", стига сме искали друг да ни "оправи"...
Нека погледнем първо себе си и после другите, нека сме по-добри, действащи...спрем да се оплакваме и намерим сили да живеем хубаво!
...Сега и тази инициатива на bTV-то - Да изчистим България за един ден!
Дрън-дрън...но това е друга тема, нали?! До скоро...след известно време;)

- може да ме намерите във фейсбоок - Jenny Romanova

Пожелавам ви - ВЯРА в себе си, СИЛИ, КУРАЖ, ДОБРОТА... и най-вече ЗДРАВЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар