неделя, 29 май 2011 г.

Мисли разни и...ROXETTE;)

Отдавна не съм писала, за което се извинявам...
Толкова много неща се случиха в живота ми, през тези седмици и толкова интензивни бяха, че нямах време, а може би и желание да пиша...Както и да е:)


Днес имам време и съм пак тук...и искам да споделя няколко мисли, които се въртят в главата ми...през последните дни...
Както знаете моята любима леля от Швеция почина...бях го писала някъде в блога си...да, тъжно е и мъчно, но както се казва: "Животът продължава" - поне този тук физическият аз ще добавя:)
Чудя се, има ли връзка с нещата, които се случват тук на Земята и твоето развитие като Човек?...Колко от нас ценят Живота и му се радват истински?...Моменти, които са уникални, моменти, които ни правят по- силни, по-ведри, по-истински...
Замисляте ли се някога за момента или живете със спомени или пък копнеете за бъдещето?...Колко от вас се радват истински на природата или е някакво лицемерно и модерно ЗЕЛЕНО чувство?
Толкова ли е важно за теб, за мен, за всички, че караме кола или може да се придвижваме с колело или пеша?
Колко често казвате на хората, че са готини, че ги обичате или предпочитате да ги обидите и нараните с думите и делата си?

Много е кратък Живота, а толкова малко му се радваме и ценим...Не е ли така?!?
Кажете си честно - Радвате ли му се истински?!?...


Днес съм на концерт на една шведска група "ROXETTE" /РОКСЕТ/- някой от вас може би, не са били родени, или пък не ги харесват...но аз съм "отраснала" с тях...
Още си спомням, че съм била може би, на 15 години и слушахме касетки в един апартамент на едно момче...Пускахме отново и отново песните им, пеехме и танцувахме булсове им.
Roxette бяха уникални...и още са!!!
Та днес след 20 години, те идват на концерт в България...не ни "подминаха" като други групи.
Толкова се вълнувам и радвам! 

Вярвам, че за такива мигове си струва, човек да цени живота и да му се радва...истински:)


Билетът ми:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар